Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@lilislittlestore.pl lub telefonicznie: +48 796 093 520
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@lilislittlestore.pl lub telefonicznie: +48 796 093 520
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Dodatkowo, jeżeli dokonałeś zakupu z rejestracją na stronie sklepu - status realizacji zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się do swojego konta.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • paczkomaty In-Post,
  • firma kurierska DHL lub GLS,
  • Poczta Polska - Kurier 48

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Od 28 grudnia 2014 roku za dostawę zamówionego towaru na kwotę powyżej 250,00 PLN nie zapłacisz ani złotówki. Paczkomaty In-Post, Kurier DHL czy Poczta Polska - teraz tylko od Ciebie zależy, która z wymienionych form dostawy jest dla Ciebie wygodniejsza. Zamawiaj swobodnie!

Nic nie zapłacisz również za pakowanie produktu. W przypadku realizacji zamówienia o kwocie powyżej 250,00 PLN całkowity koszt dostawy wynosi 0zł!

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • płatność elektroniczna (przelew on-line za pośrednictwem PRZELEWY24.PL).
  • płatność za pobraniem,
  • wpłata na konto (zwykły przelew) - w cely dokonania płatności skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Lilislittlestore.pl jest sklepem internetowym. Z zasady nie ma możliwości osobistego odbioru przesyłki, w indywidualnych przypadkach możemy jednak uzgodnić przymierzenie sukienki czy jej odbiór - w tym celu skontaktuj się z nami! :)

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

 W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty otrzymasz fakturę VAT. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 796 093 520.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie +48 796 093 520 lub mailowo na adres kontakt@lilislittlestore.pl

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez paczkomaty In-Post lub kuriera (DHL/UPS), w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

TAK, jako Sprzedawca odpowiadamy za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia Dostawy. Więcej informacji znajdziesz w zakładce "Reklamacje i Zwroty" poniżej...

» reklamacje i zwroty

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 796 093 520. Pamiętaj, że od momentu odebrania paczki masz 48 godzin na zgłoszenie reklamacji w firmie kurierskiej. Jeżeli masz wątpliwości skontaktuj się z nami niezwłocznie. Zawsze dokounujemy wszelkich starań, aby odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę - paczki są jednak ubezpieczone, a przewoźnik odpowiada za nieodpowiednie przewożenie Twojego zamówienia! W przypadku Kuriera DHL lub GLS konieczne jest wypisanie formularza reklamacyjnego przy kurierze.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji postępuj zgodnie z informacjami, które znajdziesz w dziale warunki gwarancji i serwisu.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

TAK, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie lub elektronicznie w terminie 14 (czternaście) dni od dnia Dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia (również elektronicznego) przed jego upływem. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zamieszczamy na stronie internetowej sklepu w dziale "Regulamin Zakupów" oraz w zakładce "Reklamacje i zwroty".


» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Pokaż pełną wersję strony
/* /* /*
Click Shop | Hosting home.pl